OWNER PICTURES HOME +FOLLOW





Hello. Gila-gila tapi pemalu. #GGMU MANCHESTER UNITED die hard fan ! :)

I don't need someone who thinks I'm perfect cause I'm not. I just need someone who knows I'll make mistakes and still love me for it ;)

enjoy read my blog :)

Friday, March 2, 2012 | 7:40 AM | 0 comments
Semester 2 bermula :D


Assalamualaikum, lama tak update blog. Sekarang dah masuk semester 2 dah aku kat ALAM. Awai2 semester ni rilex2 dulu la, tak belajaq apa sangat tapi ada jugak la belajaq sikit2 tapi xdak la sikit mana sangat pun :) Alhamdullilah baru dapat keputusan semester 1, aku cukupcukup makan ja result. Cukup la sekadar apa yang termampu :)

Subjek pun banyak baru dalam semester 2 ni macam Pendidikan Islam, Naval Architecture, Instrumentation, dan ada lagi yang aku tak ingat :) Sepanjang semester 2 yang baru start nih, ada dah beberapa aktiviti yang jadi kat ALAM Batu Rakit Campus Terengganu ni. Antaranya, lawatan Pengarah MARA Terengganu kat ALAM. (dia mai tengok budak2 MARA yang dia sponsor kot, xtaw la aku) , friendly bolasepak ngan senior DME26, yang lain semua macam biasa ja, macam harihari kelas biasa time semester 1 dulu. Habis. Ni ada la sikit gambaqgambaq berkaitan. Layan sat. :)

ketibaan Pengarah MARA.

tabik hormat dari budak2 sponsor MARA :)

aku lagi tinggi dari dia, hehehe :p

budakbudak MARA yang terlibat jadi penyambut tetamu :)


FRIENDLY BOLASEPAK: tonggak DME28 hehe fitri,syaqir,someng :) ni 1st game, menang 2-0.

sebelum perlawanan 1st game :)

ni gambaq time game timbal balik, 2nd game hehe time pakai jersi merah menang 2-1 :)

WORKSHOP MAINTENANCE: kelas baru bagi subjek workshop, letih :)

sesi korek-mengorek :)

'TRUST ME I'M AN ENGINEER' tertulih kat belakang overall Tuso nih :)




Ok lah sekian saja cerita pasai permulaan semester 2 aku kat ALAM nih, subjeksubjek baru dalam semester 2 ni lagi taf-taf. Banyak yang nak kena hafai, adess. Tapi ada 1 lagi subjek yang paling aku suka time semester 2 nih. Tak penting sangat pun, cuma subjek tambahan jaa, tapi series best. Setiap minggu aku tak terlepas study hat nih, jadi gian pulak...HAHAHAHA ok lah bye Assalamualaikum :)

*ini dia subjek paling bahaya,HAHA bye!


Older Post | Newer Post

Template Made By Ejat SH . Edit By Your Name . Little Help By HTML Color Code,Imgur & Photoshop